Kasumi kümnekordistamine. Kas ja kuidas võimalik?
Kes ei tahaks et äris teenitud kasum stabiilselt kahekordistuks? See on vägagi reaalne. Mõni aktiivne ettevõtja saab seda vahest saavutatud ilma suurte teadmisteta. Kuidas on lood aga kasumi kümnekordistamisega? Siin ehk ilma müügistrateegia, plaanide ja mõõdikuteta kuhugi ei jõua.
Kui Sa veel antud valdkonnas suur ekspert ei ole, siis kindlasti pakub Sulle huvi alljärnev info. Nimelt kui tahad kasvatada oma kasumit 10 ja enam korda, pead mõjutama konkreetseid elemente igakuiselt. Lõpptulemuseks on unistuste kasum. Märkimisväärne on aga ka see et mõjutades kasvõi ühte nendest saad ka kindlasti positiivse tulemuse.
Mis elemendid need siis on:
1. Potsentsiaalsete klientide arv
2. Konversioonimäär (kui suur osa potentsiaalsetest klientidest soovib osta Su kaupa või teenust)
3. Keskmise ostu suurus
4. Marginaal (kasumi osakaal käibest)
5. Korduvmüügid
Suurendades iga näitaja vaid 1,25% võrra kuus aasta tulemus kahekordistub. Suurendades iga näitaja 5% võrra kuus saad tulemuseks 18 korda suurema kasumi.
Kui oled otsustanud oma ettevõttet kasvatada pead kindlasti koostama äriplaani ja kõiki muutusi mõõtma. Vali enda jaoks tähtsaimad KPI’d ja ole mõõtmises püsiv. Siin on Sulle kindlasti abiks raamatupidaja.
Teema on ülihuvitav ja ülitähtis. Mõjutades ülalnimetatud elemente saad tõesti arendada oma äri kiiresti ja effektiivselt. Seega oleme valmistanud Su jaoks põhjalikuma checklist’i, kus oleme välja toonud praktilisi nõuandeid kuidas saad mõjutada iga viiest elemendist.
Siin on Sulle link checklist’i tasuta allalaadimiseks: https://www.landpage.co/kasumikasvatamisechecklist